DSCF4497 (1)
İletişim Fakültesi

Reklam Tasarımı ve İletişimi

Reklamcılık, iletişim disiplinin sanat ve tasarım ile güçlü bir bağı olan bir alanıdır. Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü, sanat ve tasarım ağırlıklı derslerin yer aldığı, teorik bilgiyi uygulamaya dönüştüren bir yapıya sahiptir. Bölüm, yeni reklam tasarımı ve iletişim biçimlerini içinde barındırırken temel iletişim teorileri ve disiplinlerarası yenilikçi yaklaşımlardan beslenir.

 

Reklam tasarımı, günümüzün ileri endüstri toplumlarında bir iletişim dili olarak gittikçe önem kazanmaktadır. Bu nedenle Bölümümüz çok boyutlu ve değişken yaratım sürecini yenilikçi bir bakış açısıyla ele almaktadır. Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü, deneyimli akademisyenlerin yanı sıra sektörden reklamcılarla da öğrencilerimizin reklam tasarımı alanında bilgi, beceri ve yetkinlik edinerek başarıya ulaşmalarını hedeflemektedir.

Burs oranı 2021-2022 EĞİTİM YILI 2020 YKS SONUÇLARINA GÖRE
Kontenjan Kayıt + Eğitim Ücretleri (KDV Dâhil) + %40 Tercih Bursu Dâhil Tavan Puan En yüksek Başarı Sırası Taban Puan En Düşük Başarı Sırası
Tam Burslu 11 TRY 3.400 180,00
%50 Burslu 6 TRY 23.875 TRY 7.495 180,00
Ücretli 3 TRY 44.350 TRY 27.970 180,00

* İlk 5 Tercih içerisinde ücretli veya %50 burslu bölüm tercihi yapan öğrencilerimize + %40 Tercih bursu verilecektir.

** Kayıt harcı KDV dâhil 3.400 TL’dir. Yukarıdaki ücretlere Kayıt ücreti ve KDV dâhil edilmiştir.

Akademisyen Giriş Öğrenci Giriş